Tuesday, April 17, 2007

...ΓΑΜΩ ΤΟ ΓΑΜΟ!!!

Σήμερα, επικοινώνησα στο τηλέφωνο με ένα φίλο από το πανεπιστήμιο που τώρα κάνει τη θητεία του στη Ρόδο. Κάπου στην μέση της κουβέντας μου είπε πως το προηγούμενο Σαββατοκύριακο είχε πάει στο γάμο ενός συμμαθητή του από το Λύκειο, και από εκεί ξεκίνησε ο γνωστός καταιγισμός των σκέψεων που μου τρυπάνε συνεχώς το μυαλό και που αγγίζουν ευαίσθητες χορδές του αθέατου εσωτερικού μου κόσμου.
FlashBack:
Χωρίς υπερβολές, το 90% (ίσως και παραπάνω) του συνόλου των γυναικών που συγκαταλέγονται στις συμμαθήτριές μου από το Λύκειο, ανήκουν είτε στο club των αρραβωνιασμένων, είτε σ' αυτό των παντρεμένων!! Αφήστε που οι περισσότερες από αυτές έχουν "τουλάχιστον" από ένα παιδί!!!
Στις 15 Αυγούστου 2006 είχαμε αυτές ξέρετε, τις συναντήσεις από το Λύκειο που διοργανώνονται μετά 10 χρόνια από το απολυτήριό μας. Από τα 100 περίπου άτομα ξέρετε πόσοι μαζευτήκαμε; Μόλις 20! Και ξέρετε γιατί; Επειδή οι υπόλοιποι είχαν οικογενειακές υποχρεώσεις (δεν μπορώ να πω, ήρθαν και κάποιες παντρεμένες!). Σάλταρα... Το ίδιο βλέπω ότι αρχίζει να γίνεται τώρα και με τις συμφοιτήτριες από το Πανεπιστήμιο. Μοιάζει με επιδημία που προσβάλλει κυρίως το γυναικείο φύλο. Ρώτησα προχθές έναν ιατρό αν είναι κολλητικό αλλά δίστασε να μου απαντήσει και αρκέστηκε απλά να μου δείξει τη βέρα που φορούσε...Φεύγω και τριγυρίζω μονάχος στην πόλη. Θέλω να πάρω κάποιον τηλέφωνο να μιλήσω, το έχω ανάγκη αλλά είναι ήδη μεσάνυχτα και φοβάμαι μην ξυπνήσω τη γυναίκα ή το μωρό του! Απελπιστική η κατάσταση. Ξέρω ότι κάποιος από μας δεν πάει καλά, αλλά ποιος;
Μήπως, γαμώ τα υπαρξιακά μου είμαι ΕΓΩ;

6 comments:

Σοφία said...

Απλά γεννήθηκες λίγο αργά ή σε λάθος τόπο. Στους δικούς μου κύκλους (με άτομα 30-40 χρονών, κυρίως από μεγάλες επαρχιακές πόλεις) είναι πολλοί αυτοί και αυτές που δεν έχουν περάσει ακόμα της εκκλησιάς την πόρτα, και λίγοι (έως και μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού) αυτοί που έχουν παιδιά πάνω από 5 χρονών.

prophet81 said...

@σοφία ένας (παντρεμένος) φίλος μου λέει" Ποτέ δεν κατάλαβα τι είναι αληθινή ευτυχία παρά μόνο όταν παντρεύτηκα. Τότε όμως ήταν πολύ αργά"!! Όπως και να 'χει ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου έρθει, γι' αυτό και θα δώσω μια συμβουλή:
-Κάντε έρωτα, όχι πόλεμο.
-Αν πάλι θέλετε να τα κάνετε και τα δύο μαζί, τότε παντρευτείτε!

Marina said...

Αϊντε! Καιρός να παντρευτείς, να νοικοκυρευτείς, να κάνετε παιδάκια, να σε ξυπνάν τα βράδυα στριγλιές μωρού που βγάζει δόντια, που είναι άρρωστο, που οτιδήποτε.
θα κάνεις και τους δικούς σου να χαρούν που θα γίνουν παπούδες/γιαγιάδες, θείοι/ες..

Καλά στέφανα!

prophet81 said...

@marina...φτου φτου μακριά από μας, κουνήσου από τη θέση σου κούκλα μου!!! Δεν μπορώ καν να φανταστώ τον εαυτό μου με γυναίκα και παιδιά. Είμαι μικρός ακόμα (το λέω μπας και το πιστέψω)! Εσύ φαντάζεσαι τον εαυτό σου μαζί με τα παιδιά και το σύζυγο στο εστιατόριο, στα whisky bars, σε εκδρομές κάνοντας αερόμπικ και σουηδική γυμναστική, φροντίζοντας τα γατοσκυλάκια, ακούγοντας μουσική και παίζοντας jigsaw puzzles? Να βλέπετε ταινίες όλοι μαζί όπως για παράδειγμα το Science fiction films, Frida, The Hours, Soldier, και να ακούτε Pink Floyd, Kansas, Madonna, the Doors, Iggy Popp, Guns& Roses, Aerosmith, Grace Jones, Elton John, Kylie Minogue, Tina Turner, Gerswin, Maria Callas, Vivaldi, Carreras Evanescence ,Πρωτοψάλτη, Αλεξίου και Τσαλιγοπούλου? Επίσης, να διαβάζετε τα ίδια βιβλία με τον άντρα σου όπως το Αll of Margaret Atwood the Narnia Chronicles Light Fantastic the Iliad Tales of Hesiod Paulo Coelho Maeve Binchy Auel Bertrand Russell Ursula LeGuin Kipling's verses Tom Sawyer The Little Prince όλα της Πηνελόπης Δέλτα ο Βραχόκηπος The Hobbit all of Jules Verne Charles Dickens Animal Farm Roald Dahl Margaret Mead? Να υποθέσω πως ναι?ΟΥΑΟΥ...

Σοφία said...

Αν δεν μπορείς να το φανταστείς, σημαίνει ότι είναι νωρίς ακόμα. Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι...

prophet81 said...

@σοφία...ή ότι δεν έχω μεγάλη φαντασία! (Αλήθεια, τι είναι η αγουρίδα;)