Tuesday, November 13, 2007

ΚΡΥΟ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ.....ΒΙΒΛΙΟ!!!


Είχα υποσχεθεί στην μαρία κ.-π. να ανεβάσω ένα αρθράκι για τις νέες κυκλοφορίες και γενικά τι κινείται αυτή την περίοδο στα βιβλιωπολεία. Ξεκαθαρίζω από την αρχή για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, ότι δεν έχω καμία σχέση με εκδότες και συγγραφείς και φυσικά κανένα προσωπικό όφελος από την μέσα σε εισαγωγικά "διαφήμιση" των προϊόντων.

Θα ξεκινήσω με τα 5 βιβλία που έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις μέχρι αυτή τη στιγμή:
  1. Το νησί --> Victoria Hislop
  2. Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι --> Λένα Μαντά
  3. Το σμήνος --> Φράνκ Σέντζινγκ
  4. Το μυστικό --> Μπέν Ρόντα
  5. Το δέκα --> Καραγάτσης

Τα βιβλία που διάβασα το τελευταίο διάστημα και κράτησα σε περίοπτη θέση στη βιβλιοθήκη μου είναι:

  1. Το μέγαρο Γιακουμπιάν --> Αλάα Αλ Ασουάνι
  2. Ελ Ντοράντο --> Γκοντέ Λοράν
  3. Λοντονιστάν --> Γκαουτάμ Μαλκάνι
  4. Τρυποκάρυδος --> Τομ Ρόμπινς
  5. Να σου πω μια ιστορία --> Χόρχε Μπουκάι

Μικρά βιβλία που διάβασα σε ένα βράδυ και το επόμενο πρωί τα θυμόμουν:

  1. Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία --> Ρόμπερτ Φίσερ
  2. Μετάξι --> Μπαρίκο Αλεσάντρο
  3. Το μπαστούνι --> Αντώνης Σουρούνης
  4. Πες μου μια ιστορία --> Τζάνετ Γουϊντερσον
  5. Για τον έρωτα και τον θάνατο --> Πάτρικ Ζίσκιντ
  6. Το χάρτινο σπίτι --> Κάρλος Μαρία Ροντρίγκεζ (έκανα ζαβολιά και έβαλα έξι σ' αυτήν την κατηγορία αλλά δεν μου έκανε καρδιά να πετάξω έξω κάποιο από τα παραπάνω)

Βιβλία που έχουν μπει στην μελλοντική αναγνωστική μου λίστα:

  1. Σαν τη βροχή πριν πέσει --> Τζόναθαν Κόου
  2. Περί θανάτου --> Ζοζέ Σαραμάγκου
  3. Το μπάσταρδο της Κωνσταντινούπολης --> Elif Safak
  4. Η τέλεια γαλήνη --> Άμμος Οζ
  5. Η μεγάλη άμμος --> Αντώνης Ραπτόπουλος

Χτές το βράδυ ξεκίνησα να διαβάζω το βιβλίο "της" Γιασμίνα Χάντρα (το της το βάζω μέσα σε εισαγωγικά γιατί είναι άντρας ο συγγραφέας αλλά υπογράφει με γυναικείο ψευδόνυμο) με τίτλο " Οι σειρήνες της Βαγδάτης". Μέχρι στιγμής φαίνεται ενδιαφέρον...

Εύχομαι να πήρατε μια μικρή γεύση από τα βιβλία που μας κατακλίζουν αυτήν την περίοδο :

Υ.Γ. Περιμένω να μου πείτε και 'σείς αν διαβάζετε κάποιο βιβλίο και ποιο σας έκανε μεγάλη εντύπωση μέχρι τώρα...

19 comments:

Anonymous said...

Εντύπωση...
Λοιπόν...
Αναρχικοί κι ονειροπόλοι - Μαουρίτσιο Ματζάνι
Η συναισθηματική νοημοσύνη - Γκόλεμαν
και μετά πολιτικά βιβλία! Να σου πω στο προφίλ μου έχω και το mail μου. Θέλεις να μου στείλεις εκεί και το δικό σου γιατί έχω μια ιδέα!

Μ said...

πολύ μου άρεσε το ποστ σου και το περίμενα πώς και πώς!

Επειδή δεν έχω πολύ χρόνο τώρα θα σου πω ποια βιβλία διαβάζω τώρα και θα επανέλθω πιο μετά να σου πω τα αγαπημένα μου...

Λοιπόν, μόλις τελείωσα το "Την αγαπούσα" της Άννα Γκαβάλντα. Τώρα διαβάζω τοον "μικρό πρίγκιπα" και το "Χιόνι" του Ορχάν Παμούκ...

Φιλιά!

prophet81 said...

@melina καλημέρα κούκλα μου!Την συναισθηματική νοημοσύνη την έχω ήδη στην άκρη του μυαλού μου :) Μπαίνω τώρα να σου στείλω το email μου να δω τι έχει σκαρφιστεί πάλι το πανούργο μυαλό σου!!

prophet81 said...

@μαρία κ.-π. καλημέραααααα! Επειδή πλακώσανε καινούριες παραλαβές μόλις τώρα σ' αφήνω και θα τα πούμε λίγο αργότερα. Φιλάκιααααααα....

Oύρσουλα said...

Είδα Τομ Ρόμπινς και σταμάτησα !!

Ο Τρυποκάρυδος, παρ' όλο που είναι το πιο γνωστό βιβλίο του, δεν πιστεύω ότι είναι και το καλύτερο του. Επειδή είναι ο αγαπημένος μου, σας προτείνω ανεπιφύλακτα το Άρωμα του Ονείρου και το Αγριεμένοι ανάπηροι επιστρέφουν από καυτά κλίματα για συνέχεια.

Αν δεν έχετε διαβάσει ποτέ Τομ Ρόμπινς, ήρθε η ώρα να το κάνετε. Κάθε βιβλίο του είναι πραγματικά μία εμπειρία....

prophet81 said...

@ούρσουλα δεν ξέρω γιατί αλλά ήμουνα σίγουρος ότι έχεις διαβάσει Τομ Ρόμπινς!!! Αλήθεια σου λέω ;) Από τον ίδιο έχω διαβάσει μόνο τον Τρυποκάρυδο και τις Καουμπόισσες που μελαγχολούν. Τώρα ξεκίνησα τις πάπιες που πετούν ανάστροφα. Όντως ο Τομ είναι σαν τα πατατάκια...μετά το ποπ δεν έχει στοπ!!!
Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά στα μούτρα...

Anonymous said...

akoma den to eida to mail!! xaxa! loipon kali evdomada!!

Μ said...

Έλα βρε τι κάνετε εκεί πάνω;;; Πλημμυρίσατε πάλι;;;
Την καλησπέρα μου!

Skouliki said...

ups και βαριομουν ..θα διαλεξω ενα στην τυχη και με την 1 ευκαιρια θα το παρω

prophet81 said...

@melina καλή η ιδέα, όπως σου έγραψα και στο email. Το μόνο που μένει τώρα είναι η υλοποίησή της :)

stalamatia said...

Εδώ και δύο χρόνια λόγω ΣΔΕ δεν προλαβαίνω να διαβάσω τίποτα,άντε να τελειώσω φέτος να ξαναμπώ στο ρυθμό μου.Εσύ τι ώρα κάνεις εκπομπή στο ραδιόφωνο?Αν είναι λίγο αργά το βράδυ να σε ακούσω .

Oύρσουλα said...

Από που το κατάλαβες ;; Μην μου πεις από την ελιά στ' αυτί ;; Γαμώτο κι όλο λέω να πάνω να την βγάλω αλλά τώρα τελευταία με το NipTuck έχω αγριευτεί λίγο...

Τώρα σοβαρεύομαι !?!?!?!?!?!?

Τον αγαπώ..τι άλλο να πω? Θεωρώ ότι είναι από τους σημαντικότερους συγγραφείς που υπάρχουν αυτή την στιγμή. Έχει κάτι μοναδικό στην γραφή του που πιστεύω βγαίνει 1 στα 100 χρόνια. Και χαίρομαι απίστευτα όταν συναντώ ανθρώπους που έχουν διαβάσει Τομ Ρόμπινς...

Την καλημέρα μου.

prophet81 said...

@μαρία κ.-π. καλημέρα! Αφήσανε οι Βούλγαροι πολλά νερά με αποτέλεσμα να σπάσουνε κάποια αναχώματα που βρίσκονται περιμετρικά του Έβρου. Τα χειρότερα ακόμα δεν έχουν έρθει, άλλωστε ο χειμώνας δεν έχει κάνει ακόμα αισθητή την παρουσία του!
Όταν τελειώσεις το χιόνι του Παμούκ πες μου τις εντυπώσεις σου γιατί το τριγυρίζω εδώ και αρκετό καιρό.
Τα φιλιά μου...

prophet81 said...

@skouliki κλείσε τα μάτια και τράβηξε το μαγικό λαχνό! Κι αν σου κάτσει....σου αλλάζει τη ζωή!!!

prophet81 said...

@stalamatia καλημέρα κούκλα μου :)
Θα περάσει γρήγορα αυτή η χρονιά να μου το θυμηθείς. Το ίδιο λέω και στους δικούς μου εκεί στην Κομοτηνή!
Σε περιμένω απόψε το βράδυ λίγα λεπτάκια μετά τις 11 στην ραδιοφωνική μας παρέα...

Σοφία said...

Έχω πάρει Το νησί (αλλά δεν το έχω αρχίσει ακόμα) και πρόσφατα μου έκαναν δώρο Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι (ελπίζω να είναι καλό). Τα άλλα δεν τα ξέρω.

Εδώ και καιρό προσπαθώ να διαβάσω ένα του Yalom. Το έχω ξεκινήσει αλλά δεν βλέπω να το συνεχίζω, γιατί όλο και κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον βρίσκεται στο δρόμο μου.

prophet81 said...

@σοφία καλημέρα κούκλα μου :) Καιρό έχουμε να τα πούμε. Και τα δύο βιβλία που έχεις είναι πολύ καλά. Όσο για τον Yalom εμένα δεν μου πολυαρέσει να σου πω την αλήθεια. Προτιμώ το "Να σου πω μια ιστορία" που είναι πάνω κάτω στο ίδιο στυλ (ψυχολογικό)! Αν σου δωθεί η ευκαιρία ρίξτο μια ματιά.

Σοφία said...

Mάλλον εκεί καταλήγω κι εγώ για τον Yalom. Αλλά λέω να το φτάσω ως τη μέση πριν το παρατήσω τελείως, για να μπορώ να έχω καλύτερη άποψη. Ίδωμεν.

prophet81 said...

@σοφία καλό κουράγιο τότε :)