Wednesday, April 4, 2007

Η ΚΛΗΣΗ ΣΑΣ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ...


Πριν 3 χρόνια, τα βήματά μου με οδήγησαν μέχρι τα σκαλιά γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας (όχι, δεν παντρεύτηκα κάποια που δούλευε εκεί!) για να ακολουθήσω και 'γώ τον όχλο σαν πρόβατο της εποχής μας και να αγοράσω κινητό τηλέφωνο. Ήταν τότε που κυκλοφορούσαν πάρα πολύ τα κινητά με φωτογραφική κάμερα. Αν και δεν συγκαταλέγω τον εαυτό μου σε αυτούς που αγαπούν την κάμερα και ποζάρουν σ' αυτήν, επιτρέψτε μου να παραδεχτώ ότι ενθουσιάστηκα (στην αρχή τουλάχιστον). Μέσα σε 10 λεπτά είχα διαλέξει το κινητό που μου ταίριαζε και λίγο αργότερα επεξεργαζόμουνα με τρυφερότητα και προσοχή τις δυνατότητες του νέου κινητού μου(καθώς δεν είχε καμία σχέση με το προηγούμενο που είχα και δεν ήταν άλλο από το ericsson 768, αν θυμάστε εκείνο με το πορτάκι). Ένιωσα να χάνομαι στις υπερλεωφόρους της τεχνολογίας, όλα αυτά τα έβλεπα τότε σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας, σαν εικόνες που ήρθαν κατευθείαν από το μέλλον... Τέσπα, για να μην τα πολυλογώ μου πήρε σχεδόν έναν μήνα για να κάνω το "come back to reality". Ομολογώ ότι γίναμε αχώριστοι φίλοι και ο σεβασμός ήταν αμοιβαίος, εγώ δεν το έριχνα κάτω ποτέ και εκείνο δεν έμενε ποτέ από μπαταρία τις πιο κρίσιμες στιγμές (γκομενικά!). Μοιραζόμασταν έρωτες, αγάπες, στεναχώριες, φιλίες, βόλτες στην παραλία, sex, φωτογραφίες, μηνύματα και όχι μόνο. Είχε μετατραπεί σε αυτό που μερικοί ονομάζουν "ater ego". Ότι και να σας πω είναι λίγο. Οι μέρες, λοιπόν, κυλούσαν ευχάριστα και η σχέση μας γινόταν όλο και πιο δυνατή... ώσπου μια αποφράδα μέρα του Μάρτη με εγκατέλειψε και από τότε δεν το ξαναείδα. Μου λείπει πολύ...το αναζήτησα παντού...ξεσήκωσα όλο τον κόσμο αλλά μάταια. Δεν ξανάκουσα ποτέ τη μελωδία του. ΚΡΙΜΑ. Ήταν τόσο νέο (3 ετών)... δεν πρόλαβε να ζήσει τη ζωή του!!!


Αυτό εδώ το blog είναι η τελευταία μου ελπίδα και γι' αυτό το λόγο απευθύνω θερμή παράκληση σε όλους αν το βρει κάποιος να με ειδοποιήσει αμέσως!!! Είναι γκρι και ακούει στο όνομα samsung v200!!! (Δεκτές και δωρεάν προσφορές άλλων κινητών συσκευών!!!).


Υ.Γ. Πέρα από την πλάκα, έχω χάσει τα περισσότερα τηλέφωνα γιατί με χτύπησε και μένα ο νόμος του Merfy και δεν τα είχα αποθηκεύσει πουθενά αλλού. Για το λόγο αυτό όσοι/όσες βολτάρετε στο blog κάντε έναν κόπο και στείλτε μου τουλάχιστον το e-mail σας.

No comments: